Terug
Gepubliceerd op 20/12/2024

Notulen  Gemeenteraad

do 28/11/2024 - 20:00 Raadzaal

Samenstelling

Aanwezig

Tom Wolfs, Voorzitter; Ann Schrijvers, Burgemeester; Matty Coninx, Eerste Schepen; Dirk Smits, Tweede Schepen; Yannick Eurlings, Derde Schepen; Marina Seurs, Vierde schepen; Veerle Remans, Raadslid; Rozette Reyskens, Raadslid; Eric Niesten, Raadslid; Servaas Dreesen, Raadslid; Rita Indestege, Raadslid; Anita Nijssen, Raadslid; Martin van der Sman, Raadslid; Bart Bamps, Raadslid; Ward Lenaerts, Raadslid; Filip Olaerts, Raadslid; Sofie Herremans, Raadslid; Heidi Thijs, Raadslid; Elke Blokken

Secretaris

Elke Blokken

Agendapunten

1.

2024_GR_00096 - Notulen en zittingsverslag van de zitting van 24 oktober 2024 - Goedkeuring

Goedgekeurd

Samenstelling

Aanwezig
Tom Wolfs, Voorzitter; Ann Schrijvers, Burgemeester; Matty Coninx, Eerste Schepen; Dirk Smits, Tweede Schepen; Yannick Eurlings, Derde Schepen; Marina Seurs, Vierde schepen; Veerle Remans, Raadslid; Rozette Reyskens, Raadslid; Eric Niesten, Raadslid; Servaas Dreesen, Raadslid; Rita Indestege, Raadslid; Anita Nijssen, Raadslid; Martin van der Sman, Raadslid; Bart Bamps, Raadslid; Ward Lenaerts, Raadslid; Filip Olaerts, Raadslid; Sofie Herremans, Raadslid; Heidi Thijs, Raadslid; Elke Blokken
Secretaris
Elke Blokken
1.

2024_GR_00096 - Notulen en zittingsverslag van de zitting van 24 oktober 2024 - Goedkeuring

2024_GR_00096 - Notulen en zittingsverslag van de zitting van 24 oktober 2024 - Goedkeuring

Motivering

Aanleiding, context en argumentatie

De notulen en het zittingsverslag van de zitting van 24 oktober 2024 worden ter goedkeuring voorgelegd.

Besluit

De gemeenteraad beslist:

Artikel 1

De notulen en het zittingsverslag van de zitting van 24 oktober 2024 worden goedgekeurd.

2.

2024_GR_00135 - Antwoord gouverneur betreffende klacht over het onrechtmatig gebruik van gemeentehekkens voor verkiezingspropaganda - Kennisneming

Kennis genomen

Samenstelling

Aanwezig
Tom Wolfs, Voorzitter; Ann Schrijvers, Burgemeester; Matty Coninx, Eerste Schepen; Dirk Smits, Tweede Schepen; Yannick Eurlings, Derde Schepen; Marina Seurs, Vierde schepen; Veerle Remans, Raadslid; Rozette Reyskens, Raadslid; Eric Niesten, Raadslid; Servaas Dreesen, Raadslid; Rita Indestege, Raadslid; Anita Nijssen, Raadslid; Martin van der Sman, Raadslid; Bart Bamps, Raadslid; Ward Lenaerts, Raadslid; Filip Olaerts, Raadslid; Sofie Herremans, Raadslid; Heidi Thijs, Raadslid; Elke Blokken
Secretaris
Elke Blokken
2.

2024_GR_00135 - Antwoord gouverneur betreffende klacht over het onrechtmatig gebruik van gemeentehekkens voor verkiezingspropaganda - Kennisneming

2024_GR_00135 - Antwoord gouverneur betreffende klacht over het onrechtmatig gebruik van gemeentehekkens voor verkiezingspropaganda - Kennisneming

Motivering

Aanleiding, context en argumentatie

Toelichting 

Via het Agentschap Binnenlands Bestuur ontving het gemeentebestuur een klacht van CD&V Zutendaal inzake het onrechtmatig gebruik van gemeentehekkens voor verkiezingspropaganda door de burgemeester en haar partij ZVP. 

De gouverneur verzocht om het volgende te bezorgen: alle betrokken besluiten, het dossier, een uitgebreide toelichting en het standpunt van het schepencollege over het voorwerp van de klacht (artikel 331 van het decreet over het lokaal bestuur).

Antwoord gouverneur aan de klager

Klacht over gebruik gemeentelijke werfhekken voor campagnedoeleinden

Geachte mevrouw Remans,

Op 8 oktober 2024 ontving ik een antwoord van het bestuur van de gemeente Zutendaal en van burgemeester Schrijvers op uw klacht over het gebruik van gemeentelijke werfhekken door de partij van de burgemeester, de ZVP, voor campagnedoeleinden.

Het bestuur deelt mij mee dat de ZVP gebruik heeft gemaakt van de gemeentelijke materialen op grond van het uitleenreglement van de gemeente. Overeenkomstig dit reglement mogen erkende verenigingen gratis gebruik maken van gemeentelijke materialen voor hun activiteiten. De aard van de activiteiten wordt niet verder gespecifieerd.

Gelet op de voorwaarden waaraan een vereniging volgens het uitleenreglement moet voldoen om als erkende vereniging beschouwd te worden, meen ik dat een politieke partij inderdaad onder het toepassingsgebied van het reglement kan vallen. Het loutere feit dat ZVP gebruik heeft gemaakt van de werfhekken om banners op te hangen, is dan ook niet foutief. Het maakt daarbij geen verschil dat de hekken op een privéadres werden geleverd en vervolgens op privégronden werden opgesteld.

Ik ben daarbij wel van oordeel dat elke vereniging die gebruik maakt van het uitleenreglement daarbij ook de correcte aanvraagprocedure zoals voorzien in artikel 3 en volgende moet in acht nemen. Dat is in dit geval niet gebeurd. In plaats van de aanvraag schriftelijk of elektronisch in te dienen bij het Feestloket, heeft de betrokken mandataris de gemeentelijke diensten mondeling aangesproken en op die manier de afspraken gemaakt.

Dit is geen correcte werkwijze en ik heb hierover een opmerking gemaakt in mijn brief aan het bestuur. Ik verwacht dat alle verenigingen in de toekomst de gemeentelijke reglementen strikt naleven en dat het bestuur hierop toeziet.

Jos Lantmeeters,
Gouverneur van de provincie Limburg


Antwoord gouverneur aan het schepencollege

Klacht over gebruik gemeentelijke werfhekken voor campagnedoeleinden

Geacht college,

Ik heb uw brief van 8 oktober 2024 waarmee u antwoordt op de klacht van gemeenteraadslid Veerle Remans over het gebruik van werfhekken door de partij ZVP goed ontvangen.

Ik ben van mening dat een politieke partij kan worden beschouwd als een erkende vereniging volgens artikel I van het gemeentelijke uitleenreglement. Het reglement legt geen voorwaarden op wat betreft de aard van de activiteit waarvoor de materialen kunnen gebruikt worden.

Niettemin heb ik vastgesteld dat de aanvraagprocedure die in dit reglement is vastgelegd niet werd gevolgd. Een mondelinge aanvraag is niet voldoende. Het reglement vereist een tijdige schriftelijke of elektronische aanvraag bij het Feestloket.

De gevolgde werkwijze is niet correct, Ik verzoek u om er in de toekomst op toe te zien dat, wanneer verenigingen of partijen van welke aard of strekking ook beroep wensen te doen op het uitleenreglement, alle bepalingen strikt worden nageleefd.

Als bijlage bezorg ik u een kopie van mijn brief aan de klager. Ik verzoek u mijn beslissing (antwoord aan klager) en voormelde opmerkingen ter kennis te brengen op de eerstvolgende vergadering van de gemeenteraad (artikel 333, tweede lid decreet over het lokaal bestuur).

Jos Lantmeeters,
Gouverneur van de provincie Limburg

Besluit

De gemeenteraad beslist:

Artikel 1

De gemeenteraad neemt kennis van het antwoord van de gouverneur betreffende de klacht over het onrechtmatig gebruik van gemeentehekkens voor verkiezingspropaganda.

3.

2024_GR_00133 - EVA de Lieteberg - Begroting 2025 - Goedkeuring

Goedgekeurd

Samenstelling

Aanwezig
Tom Wolfs, Voorzitter; Ann Schrijvers, Burgemeester; Matty Coninx, Eerste Schepen; Dirk Smits, Tweede Schepen; Yannick Eurlings, Derde Schepen; Marina Seurs, Vierde schepen; Veerle Remans, Raadslid; Rozette Reyskens, Raadslid; Eric Niesten, Raadslid; Servaas Dreesen, Raadslid; Rita Indestege, Raadslid; Anita Nijssen, Raadslid; Martin van der Sman, Raadslid; Bart Bamps, Raadslid; Ward Lenaerts, Raadslid; Filip Olaerts, Raadslid; Sofie Herremans, Raadslid; Heidi Thijs, Raadslid; Elke Blokken
Secretaris
Elke Blokken
3.

2024_GR_00133 - EVA de Lieteberg - Begroting 2025 - Goedkeuring

2024_GR_00133 - EVA de Lieteberg - Begroting 2025 - Goedkeuring

Motivering

Aanleiding, context en argumentatie

De begroting van EVA de Lieteberg wordt voorgelegd ter goedkeuring.

Besluit

De gemeenteraad beslist:

Artikel 1

De gemeenteraad keurt de begroting 2025 van EVA De Lieteberg goed. 

4.

2024_GR_00130 - Limburg.net - Algemene Vergadering op 17 december 2024 - Goedkeuring

Goedgekeurd

Samenstelling

Aanwezig
Tom Wolfs, Voorzitter; Ann Schrijvers, Burgemeester; Matty Coninx, Eerste Schepen; Dirk Smits, Tweede Schepen; Yannick Eurlings, Derde Schepen; Marina Seurs, Vierde schepen; Veerle Remans, Raadslid; Rozette Reyskens, Raadslid; Eric Niesten, Raadslid; Servaas Dreesen, Raadslid; Rita Indestege, Raadslid; Anita Nijssen, Raadslid; Martin van der Sman, Raadslid; Bart Bamps, Raadslid; Ward Lenaerts, Raadslid; Filip Olaerts, Raadslid; Sofie Herremans, Raadslid; Heidi Thijs, Raadslid; Elke Blokken
Secretaris
Elke Blokken
4.

2024_GR_00130 - Limburg.net - Algemene Vergadering op 17 december 2024 - Goedkeuring

2024_GR_00130 - Limburg.net - Algemene Vergadering op 17 december 2024 - Goedkeuring

Motivering

Aanleiding, context en argumentatie

Gelet op het feit dat Limburg.net een intergemeentelijk samenwerkingsverband met rechtspersoonlijkheid is, en meer bepaald een opdrachthoudende vereniging zoals bedoeld in artikel 398, §1, 3° van het Decreet over Lokaal Bestuur van 22/12/17 (verder ‘DLB’).

Gelet op het lidmaatschap van de gemeente bij Limburg.net.

Gelet op de statuten van Limburg.net (verder ‘de Statuten’).

Gelet op artikel 427 DLB. 

Gelet op artikel 445 DLB waarbij de huidige mandatarissen hun mandaat behouden in de opdrachthoudende vereniging tot en met de aanstelling van de nieuwe raad van bestuur op de eerste algemene vergadering van 2025.

Gelet op de beslissing van de raad van bestuur van Limburg.net van 16 oktober 2024 tot goedkeuring van de agenda van de algemene vergadering van Limburg.net van 17 december 2024, met volgende agendapunten:  

  1. Welkom door de voorzitter
  2. Goedkeuring verslag van de vorige algemene vergadering
  3. Aanduiding secretaris en stemopnemers (art. 38 statuten)
  4. Begroting 2025, te ontwikkelen activiteiten en strategie
  5. Varia

Er zijn geen bezwaren voorhanden om de goedkeuring van de agenda te weigeren. 

Besluit

De gemeenteraad beslist:

Artikel 1

De agenda van de algemene vergadering wordt goedgekeurd.

Artikel 2

De vertegenwoordiger van de gemeente Ward Lenaerts wordt gemandateerd om op de algemene vergadering van Limburg.net te handelen en te beslissen conform dit besluit. Indien deze algemene vergadering niet geldig zou kunnen beraadslagen of indien deze algemene vergadering om welke reden dan ook zou worden verdaagd, dan blijft de vertegenwoordiger van de gemeente gemachtigd om deel te nemen aan elke volgende vergadering met dezelfde agenda.

Artikel 3

Het college van burgemeester en schepenen wordt gelast met de uitvoering van onderhavig besluit en in het bijzonder met het in kennis stellen daarvan aan Limburg.net.

5.

2024_GR_00131 - IGL - Algemene vergadering op 19 december 2024 - Goedkeuring

Goedgekeurd

Samenstelling

Aanwezig
Tom Wolfs, Voorzitter; Ann Schrijvers, Burgemeester; Matty Coninx, Eerste Schepen; Dirk Smits, Tweede Schepen; Yannick Eurlings, Derde Schepen; Marina Seurs, Vierde schepen; Veerle Remans, Raadslid; Rozette Reyskens, Raadslid; Eric Niesten, Raadslid; Servaas Dreesen, Raadslid; Rita Indestege, Raadslid; Anita Nijssen, Raadslid; Martin van der Sman, Raadslid; Bart Bamps, Raadslid; Ward Lenaerts, Raadslid; Filip Olaerts, Raadslid; Sofie Herremans, Raadslid; Heidi Thijs, Raadslid; Elke Blokken
Secretaris
Elke Blokken
5.

2024_GR_00131 - IGL - Algemene vergadering op 19 december 2024 - Goedkeuring

2024_GR_00131 - IGL - Algemene vergadering op 19 december 2024 - Goedkeuring

Motivering

Aanleiding, context en argumentatie

De algemene vergadering van de opdrachthoudende vereniging IGL die zal plaatsvinden op donderdag 19 december 2024 om 18u, in de refter Ter Heide in 3600 Genk, Klotstraat 125.

Voor de algemene vergadering van december 2024 van IGL biedt artikel 445 van het DLB de mogelijkheid om rechtsgeldig te blijven vergaderen met de oude vertegenwoordigers en plaatsvervangers die in functie blijven ook al was er reeds een installatievergadering van de nieuwe gemeenteraad in december, decretaal is er geen probleem. Dit mandaat dient, zoals altijd, vastgesteld te worden op de gemeenteraad.
Gemeenteraden die worden georganiseerd na de installatievergaderingen en voor de algemene vergadering van eind december van IGL kunnen in principe al nieuwe vertegenwoordigers en plaatsvervangers aanduiden.

Gelet op het Decreet over het lokaal bestuur van 22 december 2017 en de latere wijzigingen;

Gelet op het feit dat de gemeente deelnemer is van IGL;

Gelet op artikel 35 van de gecoördineerde statuten van IGL;

Gelet op de oproepingsbrief van 24 oktober 2024 voor de Algemene Vergadering van IGL, op 19 december 2024 om 18.00 uur die de volgende agendapunten bevat:

  1. Financieel rapport over het eerste semester 2024, balans, resultaat en saldo per 30 juni 2024: kennisneming
  2. Begroting 2025: goedkeuring
  3. Algemene Vergadering IGL 27 maart 2025: De algehele vernieuwing van de Raad van Bestuur door de verkiezing van 15 bestuurders: kennisneming 

Overwegende dat er geen bezwaren voorhanden zijn om goedkeuring van de agenda te weigeren;

Besluit

De gemeenteraad beslist:

Artikel 1

De agenda van de algemene vergadering van 19 december 2024 wordt goedgekeurd.

Artikel 2

De vertegenwoordiger van de gemeente Matty Coninx wordt gemandateerd om op de vergadering (of op iedere andere datum waarop deze uitgesteld of verdaagd zou worden) te handelen en te beslissen zoals vermeld in het artikel 1 en verder al het nodige te doen voor afwerking van de volledige agenda.

Artikel 3

Het college van burgemeester en schepenen wordt belast met de uitvoering van onderhavige beslissing en zal onverwijld een afschrift bezorgen van deze beslissing aan IGL.

6.

2024_GR_00132 - Renovatie lift gemeentelijk administratief centrum - Goedkeuring

Goedgekeurd

Samenstelling

Aanwezig
Tom Wolfs, Voorzitter; Ann Schrijvers, Burgemeester; Matty Coninx, Eerste Schepen; Dirk Smits, Tweede Schepen; Yannick Eurlings, Derde Schepen; Marina Seurs, Vierde schepen; Veerle Remans, Raadslid; Rozette Reyskens, Raadslid; Eric Niesten, Raadslid; Servaas Dreesen, Raadslid; Rita Indestege, Raadslid; Anita Nijssen, Raadslid; Martin van der Sman, Raadslid; Bart Bamps, Raadslid; Ward Lenaerts, Raadslid; Filip Olaerts, Raadslid; Sofie Herremans, Raadslid; Heidi Thijs, Raadslid; Elke Blokken
Secretaris
Elke Blokken
6.

2024_GR_00132 - Renovatie lift gemeentelijk administratief centrum - Goedkeuring

2024_GR_00132 - Renovatie lift gemeentelijk administratief centrum - Goedkeuring

Motivering

Aanleiding, context en argumentatie

Overwegende dat in het kader van de opdracht “Renovatie lift gemeentelijk administratief centrum” een bestek met nr. 2024-147 werd opgesteld door gemeente Zutendaal;

Overwegende dat voorgesteld wordt de opdracht te gunnen bij wijze van de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking;

Juridische grond

Gelet op het Decreet Lokaal Bestuur van 22 december 2017 en latere wijzigingen, inzonderheid artikelen 40 en 41, betreffende de bevoegdheden van de gemeenteraad;

Gelet op de wet van 29 juli 1991 betreffende de uitdrukkelijke motiveringsplicht van bestuurshandelingen, en latere wijzigingen;

Gelet op het Bestuursdecreet van 7 december 2018;

Gelet op het Decreet Lokaal Bestuur van 22 december 2017 en latere wijzigingen, meer bepaald artikelen 326 tot en met 341 betreffende het bestuurlijk toezicht;

Gelet op de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, en latere wijzigingen;

Gelet op de wet van 17 juni 2016 en latere wijzigingen inzake overheidsopdrachten, inzonderheid artikel 42, § 1, 1° a) (de goed te keuren uitgave excl. btw bereikt de drempel van 143.000,00 EUR niet);

Gelet op het koninklijk besluit van 14 januari 2013 tot bepaling van de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten, en latere wijzigingen;

Gelet op het koninklijk besluit van 18 april 2017 betreffende plaatsing overheidsopdrachten klassieke sectoren, en latere wijzigingen, inzonderheid artikel 90, 1°;

Besluit

De gemeenteraad beslist:

Artikel 1

Goedkeuring wordt verleend aan het bestek met nr. 2024-147 en de raming voor de opdracht “Renovatie lift gemeentelijk administratief centrum”, opgesteld door gemeente Zutendaal. De lastvoorwaarden worden vastgesteld zoals voorzien in het bestek en zoals opgenomen in de algemene uitvoeringsregels van de overheidsopdrachten. De raming bedraagt 50.500,00 EUR excl. btw of 61.105,00 EUR incl. 21% btw.

Artikel 2

Bovengenoemde opdracht wordt gegund bij wijze van de onderhandelingsprocedure zonder voorafgaande bekendmaking.

Artikel 3

De uitgave voor deze opdracht is voorzien in het investeringsbudget van 2024, op budgetcode 2212007/RUIMTE/0119/22 (actie/raming AC000125/MJP001016).

7.

2024_GR_00126 - Vaststelling vervanging wettelijke feestdagen en vaste verlofdagen kalenderjaar 2025 - Goedkeuring

Goedgekeurd

Samenstelling

Aanwezig
Tom Wolfs, Voorzitter; Ann Schrijvers, Burgemeester; Matty Coninx, Eerste Schepen; Dirk Smits, Tweede Schepen; Yannick Eurlings, Derde Schepen; Marina Seurs, Vierde schepen; Veerle Remans, Raadslid; Rozette Reyskens, Raadslid; Eric Niesten, Raadslid; Servaas Dreesen, Raadslid; Rita Indestege, Raadslid; Anita Nijssen, Raadslid; Martin van der Sman, Raadslid; Bart Bamps, Raadslid; Ward Lenaerts, Raadslid; Filip Olaerts, Raadslid; Sofie Herremans, Raadslid; Heidi Thijs, Raadslid; Elke Blokken
Secretaris
Elke Blokken
7.

2024_GR_00126 - Vaststelling vervanging wettelijke feestdagen en vaste verlofdagen kalenderjaar 2025 - Goedkeuring

2024_GR_00126 - Vaststelling vervanging wettelijke feestdagen en vaste verlofdagen kalenderjaar 2025 - Goedkeuring

Motivering

Aanleiding, context en argumentatie

Overeenkomstig de rechtspositieregeling van de gemeente Zutendaal, stelt de gemeenteraad de vervangende feestdagen en vaste verlofdagen in de verlofkalender voor het gemeentepersoneel vast.

Ook de vergaderdata van de gemeenteraad, de raad voor maatschappelijk welzijn en het bijzonder comité voor de sociale dienst worden voorgesteld. (zie bijlage)

Op voorstel van het college van burgemeester en schepenen;

Na beraadslaging;

Juridische grond
  • het besluit van de Vlaamse Regering van 7 december 2007 betreffende de rechtspositieregeling van gemeente- en provinciepersoneel; 
  • de rechtspositieregeling van de gemeente Zutendaal, goedgekeurd door de gemeenteraad in zitting van 23 november 2023 inzonderheid artikel 261 §2;
  • het voorstel van het college van burgemeester en schepenen van 28 oktober 2024 betreffende het vaststellen van de wettelijke feestdagen kalenderjaar 2025;

Besluit

De gemeenteraad beslist:

Artikel 1

De verlofkalender 2025 wordt vastgesteld als volgt:

  • Nieuwjaar (01/01/2025), Paasmaandag (21/04/2025), Feest van de arbeid (01/05/2025), O.L.H. hemelvaart (29/05/2025), Pinkstermaandag (09/06/2025), Feest Vlaamse gemeenschap (11/07/2025), Nationale feestdag (21/07/2025), O.L.V. Hemelvaart (15/08/2025), Wapenstilstand (11/11/2025), Kerstmis (25/12/2025) en 2de Kerstdag (26/12/2025).
  • Feestdagen die volgens de RPR op een andere dag worden vastgelegd: Koningsdag (15/11/2025) wordt vastgesteld op 30/05/2025. 
  • Feestdagen die vervangen worden omdat zij op een zaterdag of zondag vallen en vrij te nemen zijn: Allerheiligen (01/11/2025), Allerzielen (02/11/2025) 
  • Feestdagen die vervangen worden omdat zij op een maandag vallen en vrij te nemen zijn door het containerpark: Paasmaandag (01/04/2025), Pinkstermaandag (09/06/2025) en Nationale feestdag (21/07/2025).
  • Dienstvrijstelling zoals bepaald door de RPR: namiddag voor nieuwjaarsreceptie (17/01/2025), 2e kermisdag (16/08/2025) enkel voor containerpark en bibliotheek, personeelsuitstap (05/09/2025), namiddag Kerstmis (24/12/2025) en namiddag oudjaar (31/12/2025).
  • Collectief verlof voor de buitenschoolse kinderopvang (BKO) van 22/07/2025 tot en met 01/08/2025.
  • voor de BKO geldt bovendien voor personeelsleden na 01/01/2011 in dienst: dienstvrijstelling op 30/05/2025 (want geen recht op feestdag 15/11 die vastgelegd werd op 29/05) en dienstvrijstelling 2de Kerstdag (26/12/2025). Allerheiligen 01/11/2025 en Allerzielen 02/11/2025 valt op een zaterdag en zondag. Hier is geen dienstvrijstelling of compensatiedag voor voorzien.
  • extra sluitingsdagen bibliotheek: 31/05/2025 en 27/12/2025
  • extra sluitingsdagen containerpark: 01/11/2025.

Artikel 2

Afschrift van dit besluit wordt overgemaakt aan het gemeente en OCMW personeel.

8.

2024_GR_00097 - Vragen van de raadsleden - Kennisneming

Kennis genomen

Samenstelling

Aanwezig
Tom Wolfs, Voorzitter; Ann Schrijvers, Burgemeester; Matty Coninx, Eerste Schepen; Dirk Smits, Tweede Schepen; Yannick Eurlings, Derde Schepen; Marina Seurs, Vierde schepen; Veerle Remans, Raadslid; Rozette Reyskens, Raadslid; Eric Niesten, Raadslid; Servaas Dreesen, Raadslid; Rita Indestege, Raadslid; Anita Nijssen, Raadslid; Martin van der Sman, Raadslid; Bart Bamps, Raadslid; Ward Lenaerts, Raadslid; Filip Olaerts, Raadslid; Sofie Herremans, Raadslid; Heidi Thijs, Raadslid; Elke Blokken
Secretaris
Elke Blokken
8.

2024_GR_00097 - Vragen van de raadsleden - Kennisneming

2024_GR_00097 - Vragen van de raadsleden - Kennisneming

Motivering

Aanleiding, context en argumentatie

Er zijn geen vragen. 

Besluit

De gemeenteraad beslist:

Artikel 1

Er zijn geen vragen.